Menu

Klanttevredenheid meten

Natuurlijk, u kunt een consultant in de arm nemen om inzicht te krijgen in de zwakke en sterke punten van uw onderneming. Maar waarom profiteert u niet van de ervaring, kennis en inzichten van uw belangrijkste relaties: uw klanten? Met onze telefoondiensten krijgen we in korte tijd een schat aan informatie boven water waarmee u uw voordeel kunt doen. Waaronder koopsignalen!

“Om te weten hoe klanten over PENDIK dachten en ook onze klanttevredenheid te verhogen hebben wij Brightline-Teleservice opdracht gegeven om steekproefsgewijs klanten na te bellen met diverse vragen over onze werkwijze. Hier zijn leerpunten uitgekomen die wij ook gedeeld hebben met het personeel. Ook is het fijn om te horen dat klanten positief zijn en ook nog tips geven voor de toekomst. Kortom: Waardevol om dit te doen!” – Pendik

Wij hebben de klanttevredenheid gemeten voor onder andere:

En wat kunnen we voor u doen?
Overweegt u voor uw doelen een belcampagne? Of bent u op zoek naar telefoondiensten die niet onder een van de genoemde categorieën vallen? Ons aanbod is niet alleen divers, maar ook flexibel. Neem gerust contact op en we bekijken de mogelijkheden.

Ik wil graag contact