Menu

Onze werkwijze

Wat kunt u verwachten als u Brightline-Teleservice inschakelt om voor u te gaan bellen? Hoe werkt het, wat zijn mogelijkheden en pluspunten, wat hebben we van u nodig? En vooral: wat krijgt u van ons?

  • Vrijblijvend, oriënterend gesprek. We bespreken samen wat uw doelen en wensen zijn. Wat wilt u bereiken? Kunnen we leveren wat u wilt? Hoe gaan we het aanpakken? We denken met u mee en kijken naar mogelijkheden om de slagingskans van uw belactie te verhogen. Vervolgens willen we alles weten over uw organisatie, producten, diensten.
  • Offerte. We leggen alle afspraken gedetailleerd voor u vast, met verwijzing naar onze algemene voorwaarden. Daarin vindt u uiteraard ook een opgave van de kosten. We hanteren vaste tarieven.
  • Briefing. U (uw relatiebeheerder of uw accountmanager) vertelt ons gedetailleerd over uw organisatie en de campagne. Wij stellen inhoudelijke en procedurele vragen aan u. Uit ervaring kunnen we aardig inschatten wat wij moeten weten om aan de telefoon alle vragen te kunnen beantwoorden.
  • Aan de slag. Direct na de briefing gaan we voor u aan de slag. Dan zit het nog vers in het geheugen.
  • Bellijsten. Afhankelijk van de opdracht levert u ons die gegevens die noodzakelijk zijn om ons werk te kunnen doen.* Niet meer en niet minder. Hebt u een lijst van bedrijven of organisaties maar zonder contactpersonen? Desgewenst achterhalen wij ook die voor u.
  • Rapportages. Wekelijks krijgt u een overzicht van de resultaten, eventueel aangevuld met gespreksnotities die de relatie graag vermeld wil zien. Uiteraard met inachtneming van de privacy.

Goed om te weten

Brightline-Teleservice staat ook voor:

  • Gemak! Wij kunnen al tijdens het gesprek namens uw organisatie informatie of een mailing versturen naar de klant of bijvoorbeeld donateur. Dat gebeurt vanuit ons belsysteem, maar met uw (IP)adres. Wat zijn daarvan de voordelen?
      • Bespaart u administratieve rompslomp.
      • De ontvanger kan reageren op de mail (geen no reply-adres). Wel zo klantvriendelijk.
      • Een telefonisch gegeven machtiging voor bijvoorbeeld een verhoging van een gift kan direct naar de donateur (en naar u) worden bevestigd.
      • Een zakelijke afspraak kunnen wij onmiddellijk in uw agenda of die van een collega plaatsen. Beschikbare data en tijden zijn natuurlijk in overleg en we houden rekening met af te leggen afstanden.
  • Eerlijk en open zijn. We bellen altijd namens het bedrijf of de organisatie, dus op eigen titel. Het past bij onze waarden om niet te doen alsof we een van uw medewerkers zijn.
  • Goede bereikbaarheid. Elke campagne krijgt een eigen telefoonnummer waarop teruggebeld kan worden.

* Deze gegevens worden een maand na het afsluiten van de actie gewist. We werken vanuit een goed beveiligde omgeving en voldoen aan de eisen van de AVG.

Meer weten of een afspraak maken?

We kijken graag of we u van dienst kunnen zijn met onze telefoondiensten. Neemt u contact op?